Spēles pamatinformācija
Aptuvenais spēles garums ir 10 minūtes.
Spēlē piedalās 2 līdz 5 dalībnieki.
Ieteicamais dalībnieku vecums ir sākot no 8 gadiem.
Noteikumi īsumā
Kāršu stiprums augošā secībā: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, kalps, dāma, karalis, dūzis. 7 ir caurspīdīgs. Tas nozīmē, ka to var likt uz jebkuras kārts un nākamo kārti var likt skatoties uz kārti zem septītnieka. 10 un džokers sit visu kaudzi un tos var likt uz jebkuras kārts.
Spēles sākums
Katram spēlētājam tiek izdalītas 4 kārtis rokā, 4 kārtis uz galda ar seju uz leju viena otrai blakus un 4 kārtis ar seju uz augšu virsū tām kārtīm, kas ar seju uz leju. Viena kārts tiek uzlikta ar seju uz augšu galda vidū un pārējās kārtis tiek noliktas blakus ar seju uz leju – rezerves kaudze.
Spēles gaita
Pirmais spēli sāk spēlētājs, kurš iepriekšējā spēlē zaudēja vai arī tiek izlozēts. Spēlētājam, kuram ir gājiens, jāliek uz galda esošai kārtij virsū tāda paša stipruma kārts vai lielāka (šlaku šajā spēlē neņem vērā). Tiklīdz kārts uzlikta, tā no rezerves kaudzes jāpaņem tik kārtis lai rokā būtu vismaz četras. Ja rokā ir 4 vai vairāk, tad nav jāņem no rezerves kaudzes. Var likt uzreiz vairāks vienāda cipara kārtis. Ja spēlētājam rokā nav lielākas vai tāda paša stipruma kārtis, tad viņam jāpaceļ no galda visas izspēlētās kārtis. Ja galdā tiek uzlikts 10, džokers vai četras viena cipara kārtis tad čupa ir nosista un kārtis tiek noliktas malā. Spēlētājs, kurš lika pēdējo kārti, var likt vēl vienu (vai vairākas, ja vienāds cipars). Kad rezerves kaudze ir beigusies, tad spēlētājs spēlē kamēr rokā nebeidzās kārtis. Kad rokā beigušās kārtis, tad viņš paņem rokā 4 virzējās kārtis, kas ir ar seju uz augšu un spēlē tālāk. Kad rokā beigušās arī tās kārtis, tad viņš ņem vienu no 4 kārtīm, kas ar seju uz leju, un atkal spēlē tālāk. Kā beidzās kārtis rokā, tā atkal paņem vienu un tā līdz rokās un galdā vairs nav kāršu.
Spēles beigas
Uzvarējis ir tas spēlētājs, kuram pirmam beidzās kārtis un zaudētājs ir tas, kuram pēdējam paliek rokās kārtis.